experimenty s jednocipy

Jiri Libra jlib7328
Středa Březen 17 14:30:35 CET 2004

Nebo AVR Atmel, Treba 90S1200, programator na LPT s 0 integraci a 7 draty
:-) Programovaci soft jsem si sam napsal v pascalu enbo jde stahnout a v AVR
Studiu se v ASM vyborne programuje.
Staveni programatoru, jak popisuje pan pf, mi pripada spis jako dobry namet,
na co takovy jednocip vyuzit, kdyz uz s nim umim, nez jak se s nim naucit
delat.
Jirka

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.