Re(2x): Budoucnost a "Da vysoka skola techn. smeru v tuzemsk

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:30:22 CET 2004

>To sa teda riadne mylis. Clovek, ktory nakresli a popise tri listy papiera
>diagramami a podobnymi hlupostami ma ovela lepsi prehlad o veci a
>problemoch, ktore programuje, ako manik sediaci za PC. Ak sa nieco pokasle,

>okamzite vie, kde a preco. Zatial co ten druhy len sedi, cumi a cumi... A
>uz nehovorim o efektivite prace.
>
>A.

Toto tvrzeni s papirem je dost pravdive.

Obcas delam kombinaci, ze si klidne vyprintnu kus kodu
a ten pak probiram propiskou. Je to moc fajn hlavne pri
pocitani cyklu u jednochipu tak, aby vsechny vetve trvaly
stejne dlouho - lepe se mi v tom orientuje a na PC to pak
dopisu podle techto podkladu. Delam to ale jen nekdy.

Pri jedne ceste vlakem jsem napsal cely program pro
jednochip do blocku na poznamky. Po prijezdu domu
a prepsani behal napoprve, tedy lze psat i takto.

O ledascem svedci umet to i na papir, ale nad syntaktickymi
chybami bych se nerozpakoval. Obcas se preklepnu i
na klavesnici, tak proc bych nemohl nekde na papire,
kdyz vim o co jde a udelam si na tom papire jasno, neni
treba tam mit vsechna pismena a nekdy staci i zkratka,
nebo univerzalni skrabanec jako hieroglyph :).

Nad stavbou OR a AND jak nekdo psal bych se ale pozastavil.
Svedci to o tom, ze nad tim malo premyslite. Ja vim ze negativni
podminka spolu s timto je pro hlavu neprirozena, ale prave
proto je potreba na to dat pozor.

Honzovy hazardni stavy - tedy fuj ! To nemuzes myslet vazne.
Kdyz ti to projde jednou, budes to delat porad. Bez milosti,
i kdyz jsme kamaradi, bych te to nechal prekreslit na miste,
to se mi zda nejvhodnejsi - na tom ukazes ze umis.

--
Jiri Bezstarosti