Uz zase PICky a problemy

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:30:21 CET 2004

MPLAB IDE, ke stazeni na http://www.microchip.com :

Options->Development Mode  a nastavit MPLAB-SIM a ostatni veci dle potreby.

File->Import->Import to memory  a natahnout HEX.

Debug->Run->Reset  pro reset simulovaneho procesoru.

Debug->Break settings  pro nastaveni breakpointu pokud jsou potreba.

Debug->Run->Run  pobezi program az do breakpointu.

F7 pro jeden krok, F8 pro "step over".

Nahore pod menu tlacitka ROM, RAM a SFR pro zobrazeni onech veci.

Window->Watch Windows->New Watch Window pro sledovani ruznych registru.

Windows->Stopwatch pro sledovani casu behu.

Debug->Simulator Stimulus->Clock Stimulus  pro nastaveni vstupnich signalu v
case.

Myslim ze zatim staci, na zbytek si jiste prijdete sama, pak se to fakt
hleda jedna basen a myslim ze to usetri i dost bezesnych noci :).

Pokud jej uz ovladate k plne spokojenosti, pak jsem treba pomohl
zacit nekomu, kdo to jeste nemel odvahu zkusit - to je myslim taky fajn.

--
Jiri Bezstarosti