Vyroba elektriny - modry krystal - skeptik

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:30:21 CET 2004

No to se hned lepe prodava, to je fakt. Ono se u nas zas
tak moc druzic nevyrobi :))). (Myslim tim souvislost se
solarnimi clanky.) BTW, nevite nekdo jak je to udelane,
ze kdyz do toho panelu u druzice vleti sutr, ze zbytek dal
funguje, tedy kolik procent poskozenych solarnich
clanku se pocita pro zachovani funkce ? Nebo je takovy
naraz temer vzdy smrtelny ? Ty solarni clanky pro druzice
jsou nejake specialni lehke, nebo stejne konstrukce
jako se davaji do tech skol ? Jiste bych se to nekde docetl,
ale mozna uz jste nekdo na druzici neco delali a mate spoustu
zajimavych informaci z prvni ruky, takze pokud by se objevila
nejaka pekna reakce ohledne napajeni druzic, myslim ze by
mne to zajimalo podstatne vice, nez hromada jakkoli "barevnych"
krystalu :))). Myslim ze i v teto konferenci uz o druzicich neco
padlo, ale na rozdil od modrych krystalu bych ted ty prispevky
cetl vsechny.

--
Jiri Bezstarosti