RE: Re(2x): Proporcionální a neproporcionální RC souprava

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:30:21 CET 2004

Nemuze si vybrat jine pasmo :).
Jsou proste pro ty ucely frekvence na 27,
35 a 40MHz rozdelene do kanalu a tedy modelarsky
vysilac nemuze jet jeste jinde (u nas) :).
Jeste je tedy myslim nekde na 13MHz a nejake drobne
povoleno 0.1W (jen pro uplnost).

A Vase lodicka je prece jen na rybniku jaksi
nize nez ero a tak dosah pri zemi je jiste nizsi
nez do vzduchu. BTW, rychlost Vami zminovane lode
je porad jeste nizsi, nez rychlost letadla F3D a
moznost zpusobenych skod je take u letadel vetsinou
vyssi. Nicmene je jasne, ze jakekoli ruseni je spatne.

Ale ja jen varoval, zatimco vy jak se mi zda rovnou
predpokladate, ze rusit bude, coz ja bych si nikdy
nedovolil.

BTW, za skody zodpovidate vzdy jen vy sam, protoze
neruseni v techto pasmech nikdo negarantuje :).

--
Jiri Bezstarosti