ATMEL pro deti

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:30:20 CET 2004

Ten basic to nevylucuje. Ona ta schizofreny schlamstne Intel HEX soubor,
at uz byl vyroben kompilatorem BASICu nebo v ASM - je to uplne jedno.
Stejny pristup plati vlastne ke vsem jednochipum, tedy je jedno v cem to
napisete, stejne se nakonec fyzicky do chipu vypali bity a jemu je to
opravdu
uplne jedno, v cem to kdo napsal - tedy pokud ten jazyk je schopen popsat
dostatecne slusne vsechno co chcete udelat ci stihnout :).

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Sharp Opava [mailto:sharp_op@atlas.cz]
Sent: Wednesday, March 27, 2002 8:42 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: ATMEL pro deti

Na "Schizofreny" jsem se uz dival pred casem a docela mne to zaujalo ....
navic jako modelar mam tyhle stranky mezi "TOP" :-))
Ale vic PLUS je pro mne BASIC, jsem na nem odkojeny :-) delam ve VB a mlady
uz taky neco zkousel... ale jako deti, hlavne na to pripojit blikatka,
motorky, laser , apod pi****** :-) Porad listuje www od LEGO, je to pekne,
ale ty CENY :-(((
Ten ADAM mne zaujal .... ALE.... jak tady pisou, kdo ma zkusenosti ? plus
minus ???

T.