Vysilac pro IrDA, male cerpadlo

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:30:20 CET 2004

Zdravim.

Pracuji na softu, ktery Vam vygeneruje podle vyplnenych tabulek
sekvenci kmitu volitelne na 30,33,36,38,40,56kHz a pauz
HEX soubor pro vypaleni do PIC12C508A.
Tedy dalkac se 4mi tlacitky, nemusite pak pouzit ani vsechny.

Tedy jen nadefinujete sekvence, stisknete cudlik a program pro
PIC je pripraven k vypaleni. Jeste to musim ucesat, proste nekde
urvat kus casu :). Udelat z toho pak dalkovy ovladac bude minimalni
problem, schema bude take a do dalkace ziveneho z maleho clanku
se to take vejde (neco podobneho se mi veslo i do klicenky z GM).

Jako prijimac pak muzete pouzit treba SFH5110-36 (bezne dostupny
a docela laciny) a vyhodnoceni PICem je take brnkacka. Napada mne,
ze bych to mohl udelat take jako automaticky generovany kod,
zase pro prijimac jako spinac s volbou kodu.

Takove veci jiste na trhu jsou, nerikam ze ne, ale je nas spousta,
co si obcas radi neco vyrobime a protoze porad rikam, ze mit
programator PIC i kdyz je clovek neumi programovat je vhodne,
chci to take ukazat v praxi, tedy zadne znalosti a PIC pouzit
i tak lze :).

Pro cerpani te vody by stacil bud vzduchovaci akvarijni motorek
(spise vibrator :) a hlasity bude podle typu a jiste i ceny :).
Uz dlouho akvaria nemam (bohuzel - drive skoro velkochov), ale
asi bude k mani i filtr pohaneny primo z 230, takze by se dal pouzit
a kdyz ho obcas vycistite, bude i voda kristalove cista, jen ruzne
typy provedeni uz dnes jaksi neznam, bude asi lepe navstivit
rovnou akvaristiku a zeptat se.

--
Jiri Bezstarosti