dakujem za radu

Jiří Foldyna jiri.f
Středa Březen 17 14:30:16 CET 2004

> To sklicidlo jeste prodavaji ? Rad bych ho koupil.
> Na tema stojan jsem videl kdysi kdesi (Amaro ?) genialni reseni
> spocivajici v uvaze ze pri malem zdvihu se snese i kyvne ulozeni misto
> posuvneho - moturek vrtacky byl prisroubovany na pruznou
> planzetu asi 20
> cm dlouhou. Mohlo by to chodit...
> Osobne mam vrtacku vyresenou opacnym extremem - sedminasobne ulozeni v
> kulickovych loziskach s vymezenim vule a posuvem v rybine neuveritelne
> sloziteho tvaru - driv to bylo vedeni diskovych hlav v IBM mechanice
> [...]

Koupil jsem ho pred cca mesicem v ostravskem OBI.

Ad kyvne ulozeni - mel jsem neco podobneho, misto planzety jsem pouzil pasek
cuprextitu 40x160 mm, motor byl nejaky Mabuchi. Problem byl se sklicidlem,
pouzil jsem klestinu, do niz se vkladaly vrtaky vlepene v redukci, bylo to
sice funkcni, ale velmi nepohodlne. Nevyhodou byl taky maly zdvih (pasek byl
napevno na hranolu, hranol na pertinaxove desce, takze vyskove nastaveni
jsem resil podkladanim...

Jiri Foldyna
mailto:jiri.f@avizo.cz