odpor pre 230V

Jiří Reček j_recek
Středa Březen 17 14:30:14 CET 2004

Omluvu prijimam, ale mne jste vubec neurazil. Bohuzel, jsem uz zase napsal
reakci na tamten prispevek, za ten se zase omlouvam ja. Jen si dejte pozor u
tech zkousek.

Jirka

P.S. Toto tema mi take pomohlo zopakovat si ty zakladni pojmy v elektrice.

a jeste neco. Podle mych zkusenosti, se trenky na 100W zarovce propali asi
tak za 18 minut. Taze je treba pospichat.