Re(2x): Budoucnost a "Da vysoka skola techn. smeru v tuzemsk

Karel Kulhavy clock
Středa Březen 17 14:30:01 CET 2004

> Jeden z hlavnich predmetu je programovani. Samozrejme v Pascalu. Minuly

Pascal je dead. C++ je creeping-featuristic a pomale, vagne a promenlive
specifikovane a kompilatory C++ jsou chronicky zabugovane. Java je shit. PHP,
python, ASP, Javascript, to jsou vsechno nesmysly.  Jediny pouzitelny
vyssi programovaci jazyk je C. Ucit se ostatni nema cenu.

> tyden jsem sel na zkousku. Zkouska spocivala v napsani programu (celkem nic
> sloziteho) ale na PAPIRE!!! cas na praci cca 15minut a pak pohovor nad

Programovani na papire je pitomost.

> [...]
> upozornoval co vsechno ma muj program za chyby (prestoze se mi povedlo
> udelat i jednu optimalizaci, kterou vubec nebral v potaz a ktera zkratila
> beh programu nekterych pripadech az na 5% oproti jeho reseni). Samozrejme mi
> dal sezrat chybu v podmince kde jsem uvedl chybne misto AND OR, ale to by se
> asi na PC nestalo. Samozrejme pokud bych mel pripad vyresen dle jeho skript
> mel bych samozrejme vsechno dobre.
>
> Nakonec mne tak nasral, ze jsem se neudrzel a rekl mu, ze se s nim uz
> nehodlam bavit a ze je pro mne Pascal stejne mrtvej jazyk a nevim o co mu

Nejen pro vas ;-)

--
Karel 'Clock' Kulhavy