sitovy brum

Kadoun Vaclav RBCB/TEF6 Vaclav.Kadoun
Středa Březen 17 14:29:57 CET 2004

Hmm, ja jsem mel po ruce plny drat, asi 4 mm2 nebo 6 mm2 a efekt nebyl skoro
zadny.... pomohlo jen vytazeni TV i rozhlasove anteny, ale nechce se mi
kvuli prehravani MP3 pokazde lezt do nabytku a odpojovat anteny. Zkousel
jsem i oddeleni anteniho vstupu pomoci dvouotvoroveho ferit. jaderka, jak uz
se tu jednou probiralo, ale zase dost klesla kvalita TV signalu. Takze to
opticke oddeleni se mi zda elegantni.

Vaclav Kadoun