Tepelne odolne dvouslozkove lepidlo

Karel Kulhavy clock
Středa Březen 17 14:29:52 CET 2004

On Tue, Mar 19, 2002 at 02:48:56PM +0100, Pavel Chromy wrote:

> Co se odhlucneni tyce bych spise doporucil jako polepovaci material
> koberec nebo lino. V pocitaci ale casto hluci vetrak od zdroje, coz se

To mam ale kdyz mi odejde nejaka soucastka a spali se a shori,
tak se plech rozpali a koberec od toho chytne, lino je taky horlavina.

> timhle nezachrani - vystrihnout tu plechovou mrizku od vetraku a v GM
> koupit mrizku z nerez dratu.

To jsem udelal a hluci to vic. Ta plechova mrizka to trochu tlumi. Vetraky jsou
braindead, ja uz mam vodni chlazeni na procesoru a vzhledem k tomu ze je dostatecne
dimenzovane, dam si vymenik dovnitr a zrusim vetrak od zdroje a necham ho aby zdroj
vetral dovnitr, kde bude medena placatice s vodou a zebrama, na tom vetracek a ta
to teplo bude konzumovat a vodou odvadet do vyparniku. Takze to bude uzavreny. Problem
je, jak ty steny odhlucnit.

> Co se tyce horlavosti - proc by mel v pocitacove skrini vzniknout
> jenom tak samo od sebe pozar?

Protoze komponenty jsou nespolehlive. Olepenim kobercema a linama riziko pozaru
podstatne zvetsim.

--
Karel 'Clock' Kulhavy