ATX zdroj

Karel Kulhavy clock
Středa Březen 17 14:29:51 CET 2004

On Thu, Mar 21, 2002 at 06:19:52PM +0100, Petr Simek wrote:

> Jeste male rypnuti - davate tam i nemrzku ? Co kdyby v baraku v zime vypli
> topeni ...

Nedavam. Premyslel jsem o tom tam nalit ethylenglykol ale zase kdyby to vyteklo
do pocitace nebo na koberec tak by to nadelalo paseku.

Ma etylenglykol nejaky negativni vliv na med, hlinik, mosaz? Vzhledem k tomu,
ze se pouziva v automobilovem chlazeni, tak predpokladam, ze by ani nemusel :-)

--
Karel 'Clock' Kulhavy