sitovy brum

Karel Kulhavy clock
Středa Březen 17 14:29:51 CET 2004

On Mon, Mar 25, 2002 at 12:46:56AM +0100, barborak02@atlas.cz wrote:
> Dobry den,
>
> potreboval bych odstranit sitovy brum, ktery vznika napriklad v tomto zapojeni:
>
> pocitac -> linkovy vystup ze zvukovky -> zesilovac pro sluchatka, ktery je napajen ze sitoveho zdroje
>
> nebo: antena -> antenni vstup video -> z videa do tv karty pres scart, zvuk bruci
>
> nebo: mikrofon -> mikrofonni zesilovac napajeny sitovym zdrojem -> pocitac
>
> Zajimalo by mne co prehlizim a kde je zakopano jadro problemu a jak jej ostranit.
> Samozrejme ze kdyz napajim zesilovace z baterie, brum je fuc, ale video napajet z baterky nemuzu.

Ja jsem to tu mel taky. Z pocitace vedl kablik do receiveru (o delce 4 metry) a
brucelo to masivne. Zasel jsem k elektrikari, koupil 4 metry zlutozeleneho
medeneho izolovaneho lana o prurezu 6mm^2, propojil s nim zem pocitace a zem
receiveru a brum je temer nepozorovatelny. Kdybych koupil 10mm^2 nebo 20mm^2
tak by byl nepozorovatelny uplne.

> Cim to???

Po stineni audio kabliku tece nejaky cizi stridavy proud ktery tam ohmovym
zakonem vyrabi napeti.

--
Karel 'Clock' Kulhavy