ronja

Karel Kulhavy clock
Středa Březen 17 14:29:50 CET 2004

On Thu, Mar 28, 2002 at 08:18:19PM +0100, jezek wrote:
> nebud skoupy na slovo, jake duvody?

To to mam zase dolovat z pameti? No dobre.

Nizsi ocekavana zivostnost
Nutnost proudove DC stabilizace (halda soucastek navic)
Kalibrace na nominalni vykon, kdyz clovek nema merak, bud tam da min a ma
mensi dosah, nebo tu diodu odpraskne
Nutnost kvalitniho objektivu (vetavena asfericka cocka z polymethylmetakrylatu je
 sice hezka, ale paprsek je moc tenkej a ma pak velkou divergenci, da se s nim
 vypalit oko a muze ho prerusit padajici snehova vlocka coz zpusobi vypadek paketu)
Nutnost presneho zaostrovaciho mechanismu (kvuli male ohniskove vzdalenosti objektivu)
laser dioda ma 5mW, LED 12mW-> mensi vykon -> je treba mansi divergenc ->
vetsi narok na statiku budovy (u drevenejch domu na laser zapomente - viz zkusenosti
Dereka Wetsona z Australie), nutnost jemenjsiho
nastavovani (nevim, jestli to s tim sroubem stale jeste pujde nebo jestli to bude
za hranici oprudiovsti pro uzivatele nastelovat laser povolovanim a utahovanim
sroubu)
Objektiv->nutnost zatmelit cocku proti kraji objektivu silikonem jinak nebude Ronja tesnit,
to se dela hrozne blbe, protoze je nutno udelat prouzek tmelu o siri 1mm, coz je
hrozne tezky.
Objektiv se blbe upevnuje
Zmena cele mechanicke konstrukce vysilace

--
Karel 'Clock' Kulhavy