C pro PIC - jak zacit?

Lukáš hradlo
Středa Březen 17 14:29:25 CET 2004

> Ja bych tedy zacal psanim v prehlednem stylu a C pak
> mozna nebude potreba ani u vetsich veci :))).
>
> Kdyz napisete ASM program jako jednu instrukci
> za druhou, jiste vite sam jak je to neprehledne.
> Ale da se s tim opravdu hodne delat jen pouhou
> upravou komentari, pouzivanim maker, popisem
> kusu kodu poznamkami, popisem vstupu a vystupu
> podprogramu atd. atd.

Myslim, ze s upravou zas takovy problem nemam. Co se tyce maker, tak to je
horsi - skoro bych rekl katastrofalni :( . Jsem samouk, PICy jsem se naucil
podle knizek a ruznych prikladu, takze jsem o makra moc nezavadil.

Zajimalo by me, jak vytvaret v ASM makra a modularni Projecty. Kdyz jsem
totiz parkrat otevrel nejaky "priklad" z CD Microchipu, tak to melo spousta
souboru (jen jeden snad nikdy) a moc jsem nepochopil jak to za sebe ruzne
navazuje. Jsou tam volani ze souboru do souboru, apod...
(Konkretne priklad vyuziti HW I2C ma x souboru a vypada to jak samostatny
projekt a ne neco, co by se dalo nejak zakomponovat do meho stavajiciho
Projectu. => takze jsem si nasel neco "jednosouboroveho" na piclistu)

Lukas