AT Tiny Fuses and Low Voltage Programming

Locker Martin locker
Středa Březen 17 14:29:25 CET 2004

> [...]
>
> If the RSTDISBL Fuse is programmed, then the programming hardware should
> apply +12V to PB5 while the ATtiny12 in in Power-on Reset. If not, the part
> can fail to enter programming mode caused by drive contention on PB0 and/or
> PB5.
>
> Znamena to, ze musim zapinat napajeni pri low-voltage programovani s +12V na
> PB5, pak tam dat 0V a dal jiz programuju normalne? A musim nebo bych mel?
> Mam totiz programator na LPT (7 dratu :-) a nechce se mi k tomu shanet 12V.
> Chtel bych hlavne naprogramovat bit RSTDISBL, ktery uvolni PB5 pro obecne

Tady zatimneporadim, jeste jsem to nezkousel.

> Jeste dotaz k internimu oscilatoru. Je opravdu defaultne nastaven? Jak je
> presny? Jaky je rozdil v pouziti mezi long/short startup time?

Ano interni oscilator je opravdu nastaven. Presnost: jde o to co si
predstavujete pod timto pojmem.
1. oscilator jde nakalibrovat velmi presne (nastavoval jsem citacem,
odchylka 0,01%)
2. problem je v teplotni a napetove zavislosti, viz datasheet
3. ted jsem zvedav jaka bude dlouhodoba stabilita
(mam naprogramovany softwarovy UART, tak doufam mensi zmena
frekvence, snad nebude vadit)

Martin Locker
VOS a SPS Rychnov nad Kneznou
e-mail: locker@vosrk.cz