C-Chybove hlaseni

Lukas Grepl L.Grepl
Středa Březen 17 14:29:17 CET 2004

No, pokud doslova prelozim tuhle hlasku, tak rika, ze prekladac nealokoval
pamet pro promenne a parametry funkci, ktere _nejsou_ volany - takze se
zkuste podivat, jestli nemate nekde preklep ve volani tech funkci weeprom,
reeprom.

Pokud se pletu, jiste me tu nekdo po(o)pravi ... ;-)

S pozdravem
Lukas Grepl, OK2WDT