proc mi chodi zpravy mockrat?

Marek Pavlu marekpavlu
Středa Březen 17 14:29:10 CET 2004

Ja jsem na tenhle problem narazil nekolikrat, kdyz spadlo spojeni s internetem a zrovna jsem stahoval postu,
tak pri dalsim spojeni jsem dostal stejny maily dvakrat. Nakonec mne to nasralo a udelal jsem program, ktery
ty duplicity najde a nabidne ke smazani.
Kdyz najde dva shodny a jeden z nich je jiz precteny, tak smaze ten neprecteny.
Prohledava po slozkach, v kazde zvlast.
Problem je v tom, ze to ma po zabaleni asi tak 5.5MB.
Pokud jej budete chtit, tak jej uploadnu na svuj web,
ale driv nez v dubnu to nebude, protoze zrovna jsem mimo a neni dost casu.

Marek Pavlu

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On Behalf Of zdvorak
Sent: Friday, March 22, 2002 11:16 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: RE: proc mi chodi zpravy mockrat?

dekuji za reakce, uz je to vyreseno. Po havarii posty a repairu mi
zesilela tridici pravidla v Outlooku.

Nevite nekdo jak v Outlooku automaticky odstranit ty duplicitni polozky
(velky Outlook_XP)?

dik chaos

> ahoj lidi,
> netusite, proc mi od 28.2. chodi zpravy ze vsech konferenci na pandore
> nekolikrat?
> Konkretne HW konference mi chodi 3x a jeste se nektere zpravy blbe
> zarazuji.
> Vam to jede normalne?

---
Avast: Odchozi zprava vyhodnocena jako eista
Datum a eas testovani: 24.3.2002 20:21:10
Datum virove databaze (VPS): 22.3.2002
Avast! antivirus od Alwil Software

---
Avast: Odchozi zprava vyhodnocena jako eista
Datum a eas testovani: 24.3.2002 20:23:53