Same starosti s PonyProg-em

Marek Pavlů marekpavlu
Středa Březen 17 14:29:03 CET 2004

Tak jsem zkusil ten IC-PROG.
Prosel jsem si par programatoru, ale najvic se mi zalibil PROPIC2.
Porovnal jsem PonyProg s PROPIC2 a navrhnul jsem zapojeni, ktere by melo
byt schopno vyuzit PonyProgu(castecne) jako ProPic2.
Faktem je, ze pri nasavani programu to skoncilo na adrese 0 s chybou.
A ja jsem zjistil, ze o nastaveni IC-PROG nemam ani potuchy.
Takze bych privital jakoukoli dobrou radu, jak to nastavit.

Marek Pavlu

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On
Behalf Of jiri@bezstarosti.cz
Sent: Tuesday, March 26, 2002 3:00 PM
To: 'hw-news@list.gin.cz'
Subject: RE: Same starosti s PonyProg-em

Asi Vas moc nepovzbudim :).

Abych se vyhnul vsem moznym chybam, designuji
si programatory sam :). Pak mam co jsem chtel
a nadavat mohu jen sobe. Jasne ze je zbytecne,
aby kazdy vymyslel vlastni soft, takze staci
si vzit treba IC-PROG, schemata k tomu co to
podporuje a odstranit vsechny nedodelky a udelat
solidni kompatibilni HW. Bude Vas to stat tak jeden
vecer to vymyslet a usetrite spoustu casu s hledanim
chyb v dobe, kdy uz ocekavate bezchybne pouzivani.

Asi tak to vidim ja i kdyz vim, ze neni ucelem
se zabyvat programatorem, kdyz je to jen prostredek
k vysledku, ne vysledek sam :).

Pokud se Vam nechce badat nad programatorem, doporucuji
koupit hotovy. Musite si totiz vybrat a to bud nad
tim popremyslet, nebo to koupit. Cesta napul vede vzdy
jen k nespokojenosti.

Pokud se Vam badat chce a vite ze soft ma chyby, vyberte
jiny soft, predelejte HW ke sve spokojenosti a je vymalovano :).

--
Jiri Bezstarosti