RS-232

Martin Sveda sejda
Středa Březen 17 14:28:54 CET 2004

    Zdravim,
co je to, s prominutim, za blabol?

> vetsinovou ridici ulohu hraje software a UART jenom dela nejake drobnosti.
> Takto si muzete rici ze muzeme udelat prenost , kde treba za kazdou dvojici
> bitu bude nasledovat stopbit. Ale je to drobek vic narocnejsi programek...
>
> No, je to neobvykle, uzivat 2 stopbity... . Zvlaste kdyz je potreba hustit
> data docela rychle za sebou.
> Nemusite mi vysvetlovat principy prenosu RS232, nebot ja se tim take obcas
> zivim.
> Vetsina pocitacu uz ale stejne ma noveho UART16550, ktery uz je v par vecech
> mirne jinaci...

Mohl byste nam, prosim, napsat v cem se UART 16550 lisi
od toho stareho? A jakeho stareho mate na mysli?
Neni to nahodou tak, ze UART 16550 je starsi nez UART 16550A,
ktery ma navic vetsi buffer?

Vice o rozdilu UART 16550 a UART 16550A viz Linux-Serial-HOWTO.
Asi by to mela byt povinna cetba - a nebojte nema to s Linuxem
jako OS nic spolecneho - jde jen o principy fungovani seriovych
portu a o seriovem prenosu dat obecne...

S pozdravem

--
                                         Martin Sveda

		      email:        sejda@kn.vutbr.cz