C kompilator pro '51

Martin Sveda sejda
Středa Březen 17 14:28:53 CET 2004

    Zdravim,
tak bych mel jeden konkretni dotaz.

Co si myslite o delce vysledneho kodu v Keil vs. SDCC?

Me osobne pripadne, ze Keil je na tom podstatne lepe,
ale nemam s C kompilatorama moc zkusenosti (2 dny).

Zda se mi, ze SDCC dava na zacatek nejake smeti.
Kdyz se kouknu v asm na _main:, tak to je celkem
rozumne, jen nevim, proc je vysledny hex tak velky
(oproti Keil).

Osobne me delka kodu trapi, nerad bych prelezl 2k.

--
                                         Martin Sveda

		      email:        sejda@kn.vutbr.cz
		             martin.sveda@kn.vutbr.cz