C kompilator pro '51

Milan Kostomlatsky MilanK
Středa Březen 17 14:28:34 CET 2004

V kompilatoru si musite nastavit generovani "src" souboru, pak inline zacne pracovat, alespon takhle mi to funguje ve verzi 6.xx

MK

-----Original Message-----
From: Locker Martin [mailto:locker@vosrk.cz]
Sent: Wednesday, March 06, 2002 8:04 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: C kompilator pro '51

Dobry den,

> Je velmi pohodlene mixovat Asm a C, jak v jednom zdrojovem soubori,
> tak i v ramci projektu v ruznych souborech. Je treba se naucit zdileni
> deklaraci mezi Asm a C, ale to zvladnete jednou a pak je to rutina.
> Teprve praxi zjistite ruzna omezeni, kdy je lepsi pouzit funkci napsanou v
> Asm, nez pohodlnejsi konstrukci v C.

k tomu to bych mel dotaz. Bezne pouzivam asm a C, ale v ruznych
souborech. Pridani asm jako inline se mi zatim nepodarilo, resp.
vygenerovany vysledny ASM nesel zkompilovat. Mohl byste me trochu
postouchnout. Casto by se mi hodilo nahradit jeden prikaz C
1-3 instrukcemi, ktere to provedou lepe.
				Dekuji

Martin Locker
VOS a SPS Rychnov nad Kneznou
e-mail: locker@vosrk.cz