Driver pro USB zarizeni pod Windowsy

Milan Kostomlatsky MilanK
Středa Březen 17 14:28:34 CET 2004

Kdyz pockate do vecera, tak poslu par odkazu. V podstate to jde i pres Delphi.
Pokud se bude jednat o pomaly prenos, jde pouzit USBclass HID. Skousel jsem TUSB2136 - (8052 + USB), necha se to v pohode programovat v Keilu (prg do TUSB), protistrana na PC byla v Delphi.

MK

-----Original Message-----
From: Jakub ?er?ch [mailto:serych@panska.cz]
Sent: Friday, March 08, 2002 11:29 AM
To: Hw-News ! (el. adresa)
Subject: Driver pro USB zarizeni pod Windowsy

Dobry den,
chci se pritomnych zeptat, zda nekdo z Vas nepsal driver pro nejake
zarizeni pripojene pres USB. Chtel bych se studenty zkusit zkonstruovat
nejaky jednoduchy a pomaly sber dat a jde mi o to, jestli to zvladnem
postavit  treba s Texasackym TUSB3200 a pripojit po USB oproti doposud
klasickuy praktikovane verzi typicky s Atmelem pripojene na RS232.
V cem se takova vec da napsat? (Sly by Delphi nebo se musi jit az k
Ccku?) Existuji nejake priklady? Jak je to slozite?
Jeste jednou opakuji jednalo by se o pomaly sber dat, rekneme mereni
teploty v pravidelnych intervalech, a kresleni grafu ve VB programu.
To, jak se to udela RS232 mame jiz mnohokrat odzkousene. Proto bych
chtel zkusit neco noveho, ale jak rikam, nevim, zda to neni zase az
prilis nerocne.

			Diky

				Jakub Serych

---