C kompilator pro '51

MK info
Středa Březen 17 14:28:27 CET 2004

>     Zdravim,
> tak bych mel jeden konkretni dotaz.
>
> Co si myslite o delce vysledneho kodu v Keil vs. SDCC?
>
> Me osobne pripadne, ze Keil je na tom podstatne lepe,
> ale nemam s C kompilatorama moc zkusenosti (2 dny).
>
> Zda se mi, ze SDCC dava na zacatek nejake smeti.
> Kdyz se kouknu v asm na _main:, tak to je celkem
> rozumne, jen nevim, proc je vysledny hex tak velky
> (oproti Keil).
>
> Osobne me delka kodu trapi, nerad bych prelezl 2k.

To "smeti" na zacatku je inicializace. V Keilu ji mate moznost ovlivnit
pomoci zdrojaku v
../C51/lib/startup.a51, l51_bank.a51, init.a51,...... V SDCC Vam to z hlavy
nepovim, odpoledne se na to podivam
a dam vedet.

Obecne se da rict, ze delka kodu je o cca 10% vetsi v SDCC, horsi je tez
predavani parametru, prace se stavkem, optimalizace.

MK