likvidace EPROM UV zarenim ?

MK info
Středa Březen 17 14:28:27 CET 2004

Pokud se necha pod klasikou (HS) do druheho dne, tak na 90% je vhodna jako
dekorace na nastenku.

Ale vazne, kdyz jsem je pouzival (tak 5..7 roku zpet), tak do finalu sla
jedine nova. Pri vyvoji bezne zvladaly 100 cyklu. Pak jsem je jiz
nepouzival, ale spis pro vlastni dobry pocit. Vyjimecne nektere exemplare
vykazovali chybovost jiz po radove jednotkach mazacich cyklu.

MK