Keil C a boot-loader

MK info
Středa Březen 17 14:28:27 CET 2004

Mozna jsem uz za cely den prepracovany, ale nechapu.
Co presne pozadujete. Mit od 0x0000 bootloader, ktery bude nahravat dejme
tomu od 0x4000 vlastni aplikacni program ?
Pak preci nemusite nic linkovat dohromady. Vytvorite bootloader zacinajici
od 0x0000. Vlastni aplikaci slinkujete samostatne od Vami pozadovane adresy
a pomoci bootloaderu ji nahrajete a spustite.

Skuste to upresnit.

MK