Sdileni pripojeni k Internetu (Trochu OT)

MK info
Středa Březen 17 14:28:26 CET 2004

Jestli mohu neco doporucit, tak je to GnatBox. Je sice postaven na Linuxu,
ale jeho instalace je naprosto bezproblemova a zvladne ji diky vynikajici
dokumentaci a vyborne napsanemu konfiguracnimu baliku i naprosty laik.
Vyzaduje samostatny pocitac (staci 486/66, 16MB RAM, 2..3xNET, FDD), ale
odvdeci se naprosto stabilnim a bezpecnym provozem. Osobne ho pouzivam cca
rok a nemohu si ho vynachvalit. Je to placeny produkt (cca 40000,-), ale
existuje volna verze, ktera umoznuje provozovat na lokalu max 5 IP, coz pro
domaci pouziti bohate vyhovuje. Po ruznych pokusech s WinRoute, LRP a jinymi
routery na nej nedam dopustit.

MK