OT 50tka a podobne subjekty

MK info
Středa Březen 17 14:28:26 CET 2004

> No tak to s tou nabijeckou opravdu muze napadnout je trubku.
> Asi mate v necem pravdu , ale jakym zpusobem chcete opravdu zajisti ze to
> budou delat lidi kteri maji nejakou kvalifikaci.Kdyz se budu z elektrikare
> stat doktorem tak si posl me asi budu muset udelat doktorat.Ale to podle
me
> nestaci.Taky se da koupit diplom za danou cenu a nemusite umet nic.A v tom
> to myslim je .Pokud ten clovek bude sikovnej a bude vedet co dela a
> popripade slozi nejake zkousky tak nevidim duvod roc by to nemohl dostat i
> manik s gymplem.

Ono se to pozna samo. Ta "trubka" (uzasny vyraz) se proste odrovna sama
casem. Nebo by alespon mela. Pripadne by ji melo odrovnat okoli. Protoze
prave ty "trubky" (to se mi fakt libi) kazi jmeno a povest a potazmo i
degraduji trh. Jak uz tu napsal treba JB a dalsi, pokud nekdo zacne nabizet
zmetky (je jedno jestli se jedna o vyrobek, nebo sluzbu) pod cenou, tak ti
slusni a schopni budou mit potize. A ta "trubka" treba casem prejde od
elektroniky na podomni prodej, MLM, bankovni sektor, politiku. Ale svou
"dobrou" praci uz tu odvedla a po....a co se dalo.

MK