G3 G4 + notes Compaq oprava

MK info
Středa Březen 17 14:28:25 CET 2004

>Asi problem znackoveho pocitace. Vymena v servisu. Prace technika napr.
2200
>Kc. (meje posledni zkusenost v Compaq).
>A TED SE PODRZTE  NOTEBOOK COMPAQ, ktery ve znackovem servisu i v
>neznackovem oznacili, ze ma vadnou zakladni desku a nabizeli opravu v
cenach
>5000 az 20000 Kc jsem dal do kupy za 3 minuty a bez otevreni pocitace.

To si tkhle koupite od C..A.u emulator a nedopatrenim prepolujete externi
napajeni PODu.
Zacoudi se a emulator nejede. I vezmete ho a donesete vyrobci. Tam se mistni
expert pres emulatory znalecky podiva, zepta se, co ze se stalo a obratem
zdeli, ze zavada je neopravitelna a Vas to bude stat 15k Kc za novou desku.
Tak zaplacete, zaplatite a odnesete si starou i novou desku. Vecer Vam to
neda a zacnete hloubat. A co nezjistite: na desce je napajeni rozvedeno
spoji o sirce cca 0,1mm, dva z techto spoju jsou preruseny. Tak je
proklemujete dratem a zacnete zasnout - emulator funguje.

Poznani, ze do C..A.u jiz nikdy nepujdete Vas prijde bratru na 15k a ten
dobry pocit z Vaseho uspechu to neumori.

MK

PS: Radeji jsem nazev vyteckoval, co kdyby me nekdo narkl z propagace :-))