Re: Jak vybrat hradlové pole?

Ondrej Puzman puzmano
Středa Březen 17 14:28:15 CET 2004

  Zdravim,
sice jsem z vaseho popisu presne nepochopil, jak tam presne
chcete tu pamet namapovat (chtelo by to napsat mapu pameti), ale
na adresovy dekoder a tribitovou pamet stranky by vam mel stacit
nejaky GAL. Tedy pokud vam nevadi vysoka sporeba  (80 -
150mA). Oznaceni "hradlove pole" je pro nej mozna trochu silne,
ale je to jednoduchy programovatelny logicky obvod (SPLD).
           Ondrej Puzman