IR ovladani

Ocelik Vojtech SGD Vojtech.Ocelik
Středa Březen 17 14:28:15 CET 2004

> Urcite bych pouzil neco hotoveho, homologovaneho a s plovoucim
> kodem. Treba www.enika.cz, nebo www.jablotron.cz

Me se to zda prave docela zbytecny (plovouci kod, nebo jine
kodovani), protoze bych stejne asi delal vsechnyh vysilace
stejny - ovladany jednim tlacitkem a kodovany zpusobem mackani
(defakto morseovka) ... stacilo by mi tedy dokazat prenaset
jednicky a nuly bez jakyhokoliv jinyho zabezpeceni.

Bal sem se to delat (kvuli stabilite a ruseni), ale kdyz sem
videl, ze tam pouzivaji opravdu jen jeden tranzistor a par
R,L,nebo C clenu, tak nevim ...

	Vojta O.