Spinani triaku optotriakem

Ocelik Vojtech SGD Vojtech.Ocelik
Středa Březen 17 14:28:14 CET 2004

> Mohu se zeptat proc nepouzijete SSD clen? Napr. ja osobne jiz
> nekolik let
> pouzivam 8A SSD-cka od Sharpu S202S02, ktere maji spinani v
> nule.

SSD je preklep (SSR) a nebo naka jina zkratka?

> Jediny argument proti, co mne napada je cena, tenhle SSD
> stoji ~150,-Kc.

Chtel bych se zeptat na zkusenosti s nimy (slysel jsem pouze,
ze byly nachylnejsi na prorazeni a jine probleby, ale to
uz je asi pryc ... pred 3 lety byly vykony a
ceny polovodicu uplne jinde).

Nedela se (urcite ano ...)neco podobneho, cim by se nechaly
spinat stykace (tj. na 8x mensi proud a primerene (8x :-))
nizsi cena)?

	Vojta O.