OT: akumulace energie stlacenim vzduchu,akumulace energie pomoci zvedani bremena

Ondrej Tesar - Boza boza1
Středa Březen 17 14:28:06 CET 2004

Jo, ale na jednu sifonovou bombicku to vydrzi litat tak 2 minuty.
Takze zadny odvaz.

Ondrej Tesar

J?> Dokonce na to litaly i letadylka. Byly (nebo jeste stale jsou?) prece
J?> modelarske letecke motorky na sifonove bombicky.

J?>                         Jakub Serych