Vyroba elektriny - modry krystal - skeptik

Ondrej Tesar - Boza boza1
Středa Březen 17 14:28:05 CET 2004

Vsechno zle je k necemu dobre.
Nekde jsem slysel, ze kdyby vyrobci solaru meli zajisteny poradny
odber, tak by hromadna masova vyroba mohla stacit cenu na zlomek jeji
soucasne hodnoty. Tak ten "masovy" odber zkousi rozjet takto :-)))

BTW proc si nedavat na strechu u baraku misto bramaku nejake solarni
tasky. :-)

Ondrej Tesar