ATX zdroj

Patrik AUGUSTIN augustin
Středa Březen 17 14:28:04 CET 2004

tak ted ste si sam polozil otazku i si ji sam zodpovedel.

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On Behalf
Of MK
Sent: Thursday, March 21, 2002 1:36 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: ATX zdroj

> Hovorime tady stale o spotrebnim zbozi a rekneme si uprimne,
> ze 90% uzivatelu PC, kdyz prijde o vsechna "data", neprijde vlastne
> o nic :). Tedy je jasne, ze obcasna zavada v ramci nizke ceny
> je tady to, na co se sazi. Proste tady nejde o "kardiostimulator".
>
> No a my, kterym o nase data jde, proste zalohujeme a ja si udelam
> i tu pojistku a jsme vsichni v klidu.

Dovolim si nesouhlasit.
Prave ze jde o "kardiostimulator". Jeden "servisman" tu prohlasil, ze hodina
jeho prace prijde bratru na 500 stribrnych. Na kolik tedy
prijde cca dvoudenni vypadek kvalifikovaneho programatora, kdyz bude muset
znova konfigurovat sveho milacka?
Ono nejde jen o zalohovani pracovnich dat, samotne nastaveni a
nakonfigurovani systemu je to, oc tu bezi.
Ne tech par mega zdrojaku. Kdyz mate na vse tak rychle a kvalifikovane
reseni, poradte mi jak zazalohovat vyladeny wokenni system se vsemi
aplikacemi. A ty aplikace jdou do radu desitek a kazda ma cca 100-800MB.
Tedy potrebuju zazalohovat cca 10GB. ( Osobne to mam vyreseno
zaloznim diskem, na kterem je obraz systemu a disk je dobre ulozen ve
skrini.)

Obecne se da rici, zeVam zavidim Vas nadhled.

MK

---
P??choz? zpr?va neobsahuje viry.