ATX zdroj

Patrik AUGUSTIN augustin
Středa Březen 17 14:28:04 CET 2004

Je faktem jak pise pan Bezstarosti ze nase spolecnost si vyzaduje i co
nejlevnejsi zarizeni pro socialne slabsi skupiny obyvatelstva.Berte si
priklad ze skoro kazdy chce mit doma auto.Kolik procent z lidi kteri prijdou
k prodejcum aut si odveze skodarnu za 200 litru a kolik procent si muze
dovolit poridit nejnovjejsi model mercedesu za 3 melouny.
Co se kvalitniho zdroje tyce tak ceny se pohybuji v rozmezi 1700-3000
kacek.Jste ochoten investovat takovou castku pouze do zdroje?Ja asi ne to si
casem poridim vymeny ramecek a data si budu zalohovat na druhej disk.
Ohledne toho 12V napeti pri sepnuti zdroje taky namate az tak moc
pravdu.Vetsina pripadu vyhorelych zdroju co se mi dostali na stul vyhoreli
za provozu a nebo ve vypnutem stavu.Takze tesne po zapnuti to nebylo.Jak tu
rekl pan serych i velkemu vyrobci se muze vloudit do serie chyba a pak co
dokaze obracena polarita elytu.

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On
Behalf Of Karel Kulhavy
Sent: Thursday, March 21, 2002 3:00 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: ATX zdroj

> Zdravim.
>
> Takze ja Vam to vysvetlim.
>
> Vetsina lidi je schopna pouze 8h denne neco nenarocneho delat
> a chce za to mit vsechno, protoze si mysli, ze poctive pracuji,
> coz je z jejich pohledu jiste pravda, ale nechapou, ze to chce
> jaksi "trochu vice". Aby bylo mozno tyto lidi uspokojit, je treba
> proste nasekat zbozi jak jen to jde, aby se to nejak veslo a ze
> se odsuzovani "pani inzenyri" krouti, kdyz delaji takova svinstva

Tak by byla aspon slusnost k tomu zdroji pri prodeji napsat "Pozor
je to svinstvo, s pravdepodobnosti 20% to bouchne a znici Vam to disky".
To bych pak bud koupil s tim vedomim nebo si sletuju sam zdroj
podomacku kdyz se mi to nelibi nebo si to nejak ohackuju abych ten
broken-by-design terminally-braindead crock of shit workaroundnul.

Jenze takhle zdroj nesplnuje specifikace - ma dodavat pri zapnuti 12V, coz v
pripade, ze doda 30V, hrube nesplnuje, a tak je to spatne.  Pokud nastanou
nasledky, odpovednosti si odnese vyrobce (Patrik Augustin mel pravdu -
koukal
jsem se na to, vypada to, ze to ponese vyrobce)

Kdyby se do specifikaci napsalo, ze zdroj s urcitou pravdepodobnosti
vybouchne,
bylo by to v poradku.

> nikdo nevidi, jeste na ne bude nadavat. A nejaky zisk musi byt
> na vsem, jinak by to prece nikdo nedelal, takze se setri jak jen
> to jde.
>
> Proste pokud chcete neco kvalitniho, unikatniho, perfektniho
> nebo cokoli z toho ci jinak, musite si to objednat u nekoho
> kdo to umi, ale take mu za to zaplatit ! A to se Vam bude jiste

Znate nekoho?

> zdat drasticka cena, kdyz Vam nekdo za slusny zesilovac
> nadhodi treba 50kKc, jenze z hlediska myslenek on tu cenu mit

Kolik by byla cena za spolehlivy zdroj? 1500CZK? 3000CZK? 5000CZK?

Clock

---
Příchozí zpráva neobsahuje viry.