Jak by se Vam libila komunikace ?

Pavel Gazda Pavel.Gazda
Středa Březen 17 14:27:55 CET 2004

> z pohledu reseni aplikace s timto cidlem (jsem programator) by mi spise
> vyhovovala varianta dotaz-odpoved. Lepe se mi to resi, lepe se mi osetruji
> problemy.

Ja jsem taky programator, ale pokud cele zarizeni umi "jen" poslat teplotu,
tak je to zbytecne. (on nastaveni DTR je vlastne taky dotaz ).

Posilat udaj v pravidelnych intervalech je dobry napad, muze odhalit nejaky
problem.

Pokud by to umelo neco vic ( napr komunikaci po 485 lince), tam uz je to
potreba.
A naslo by se hodne funkci, ktere by to mohlo umet, ale pak uz by to asi
nebylo levne cidlo. :)

Pavel