Tepelne odolne dvouslozkove lepidlo

Pavel Chromy mac
Středa Březen 17 14:27:53 CET 2004

Zdravim,

Stahnete si WinHEX, je to nastroj, ktery vam v pocatku, kdyz se budete
seznamovat s tim jak MMC a jine obdobne typy pameti pracuji usetri hodne
prace http://www.sf-soft.de/winhex/index-m.html

Jinak na vasem miste bych se snazil implementovat nejaky souborovy system na
tom MMC. Usetri to spoustu starosti, kdyz se to pak bude cist na PC.

CEBA

----- Original Message -----
From: "Snail Instruments" <snail@iol.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Wednesday, March 20, 2002 1:27 PM
Subject: Sektory z windows

> Prave se zabyvam ukladanim dat na MMC (multi medialni kartu) a jejich
naslednym nactenim v PC. Karta se pripojuje pres USB ctecku, na PC se tvari
jako disk. Existuje moznost pristupovat k jednotlivym sektorum disku
(karty), tj. obchazet souborovy system? Program bude pracovat ve Win98 a
vyse, ale aby to v principu fungovalo i s jinou cteckou a na vsech (nebo
alespon vetsine :-) PC.

> Pokud lze, ulehcilo by mi to praci, v opacnem pripade budu muset alespon
trochu z toho souboroveho systemu ovladat jednocipem.