napeti u zdroje ATX

Patrik AUGUSTIN augustin
Středa Březen 17 14:27:53 CET 2004

Ted sem to zkousel merit.
250W zdroj ATX
napeti		zatez	merene napeti na konektoru
+12V		1 A	12,10V
+5V		1 A	  5,21V
+3,3V		------	 3,379V

12 a 5V mereno na vystupnich konektorech k HDD
3,3V mereno na konektoru do desky.

Podle me je to vcelku v pohode.Ta zatez co mam je samodomo takze neni presna
, ale na to abych na ni moh zkouset opravene zdroje nebo zatezovat baterky
to staci :-)))

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On Behalf
Of Zdenek
Sent: Wednesday, March 27, 2002 12:40 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: napeti u zdroje ATX

Zdravim,
To napeti je vetsinou zavisle na zatizeni vetve 5V .
Jeden HD je pro takovy zdroj nedostatecna zatez.
Procesor si cucne i  40 A na 3,3V .
Na desce jsou vetsinou presne stabilizatory, takze to mic nevadi.
Jenom nektere typy desek (ECS..) jsou na tyhle zmeny zdroju citlive, jinak
to vetsinou vubec nema vliv.
Tolerance presne nevim , ale nekde jsem zaslechl , ze by to nemelo vadit do
10 procent .
Zdenek