Odesel zdroj v monitoru

Pavel Kriz pavkriz
Středa Březen 17 14:27:46 CET 2004

Je to najaka stara 17"ka, ted ji tady bohuzel nemam - ale co vim, tak
tyhle starsi vypadaj vsechny stejne.

S tim, ze to nemusi bejt ani zdroj, to me teda moc nepotesilo. Ale fakt
je, ze kdyz umiral, tak se prej nejak zdeformoval obraz (jako nejaka
'soudkovitost' naruby - obraz byl jen po stranach a vyduty - ja to
bohuzel nevidel), jeste to slo prepnout do textovyho rezimu a pak to
kleklo do nynejsiho stavu - tma.

Takze mate dalsi indicie ;-) Cim to bude ?

K tomu nazoru, jestli to ma signal - tim to neni, tenhle monitor pri
vypadku signalu neblika, ale normalne sviti a obrazovka byvala takova
sediva (proste to normalne vypadek signalu vubec nedetekuje) - ani to
nema power-management, jak byva obvykle.

Pavel.

--
Pavel Kriz <krizp1@cs.felk.cvut.cz>
http://www.gybon.cz/~pavkriz/crusader