prenos obrazu cez modem

Pavol Svorc svorcp
Středa Březen 17 14:27:39 CET 2004

hwkonfera wrote:

> Metan neni vhodna forma uskladneni vodiku, protoze neni zatim uspokojive
> tranformace H2 na CH4 vyresena.

Pockej, tady si mozna nerozumime, obcas pisu vic mezi radky :). Nemel
jsem na mysli 'umele' tranformovat vodik na metan. Proc taky, kdyz se
tak (byt neprimo, ale za to 100% ekologicky) deje jiz miliony let v
prirode?

Kazdopadne jsem CH4 uvedl jen jako priklad, jak take lze (do jiste miry)
zjednodusit problematiku skladovani vodiku (tedy ted uz vlastne
uhlovodiku).

--
Regards
           Petr Krc