Budoucnost

Petr Vasek petr.vasek
Středa Březen 17 14:27:26 CET 2004

> Dekuji za odpoved a za nejakou myslenku, ktera mi pomuze se rozhodnout co
>dal....

Predne chci rict, ze ani ti taky nechci brat tvoje rozhodnuti,
zalezi opravdu jen na tobe, jakou cestu si zvolis.

Ja jsem skolu dokoncil presne v okamziku kdy doslo ke zvratu
od socializmu ke kapitalizmu, takze statnice z politickych
predmetu jsme, k me nemale radosti, vubec nedelali.

Myslim, ze VS ze nicim nelisi od zivota sameho. Setkas se
se skvelymi lidmi i naprostymi idioty. Moje vlastni kredo
pro absolvovani VS Elektro bylo: "nenecham se vyhodit".
Mozna mi nebudes verit, ale stacilo to. Pokud narazis
na dobreho pedagoga, tak se krome obsahu vetsinou jeho vlastnich
skript, dozvis i to co sam studuje. A verte ze ani pred temi 12
lety to nebylo moc za svetem. V Brne meli napr. v te dobe
jako 4. zeme na svete elektronovy litograf. Kde je mu konec. :-(

Studentska leta jsou pro me neco, na co se nezapomina.
Navic v dobe nmeho studia jsem si byl schopen ve svem volnem
case vydelat az 5000,- mesicne, coz oproti nastupnimu
platu vysokoskolaka 1280,- (v te dobe) byly kralovske penize.

Dnes je sice VS kapku jina. Mam pocit ze se v te Americe
velmi nekriticky shlizime. Je vetsi rivalita mezi studenty
a je to mozna vic o tom sbirani bodu do indexu, ale nevim,
jestli to tak je dopopravdy.

Ale vysledek je stejne jenom dvoustavovy ma/nema titul.
Jesli jsi studoval tak nebo onak a co jsi mel ve 3. semestru
z politicke ekonomie se te nikdo ptat nebude.

Masinka