C kompilator pro '51

Petr Stehlik petr.stehlik
Středa Březen 17 14:27:26 CET 2004

Nez to vsechno zpracujes bude to davno neaktualni. Nebudes cely zivot delat
nic jineho nez obnovovat svoje databaze. Ale i tak jde stravit zivot.
pf2002

Zdravim,

rozhodl jsem se tuny dokumentu a vystrizku, ktere mi nejak prerostly pres
hlavu, naskenovat a ulozit na CD nebo HDD. Vyvstala tato otazka, jaky
pouzit program pro archivaci a vyhledavani podle (asi) klicovych slov.
Predstavuju si to tak, ze naskenuju stranku nebo nekolik stranek a k tomu
pripojim nejaky popis a ulozim to. Mate nekdo s timhle zkusenosti a jake
pouzivate programy (free, shareware, full).

Kdyz uz jsem nadoubnul SW, co pouzivate k popisu labelu CD ( :-)) ten
papir, co je videt na hrbetu a jedne strane krabicky ).

Diky za odpovedi

Petr Lup?nek

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.