Vyroba elektriny - modry krystal

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:27:25 CET 2004

On Thu, 7 Mar 2002, [iso-8859-1] Jir? Foldyna wrote:

> To neni uplne pravda - u tramvaji, trolejbusu, elektrickych lokomotiv apod.
> jiste, u automobilu se tam ta elektricka energie spatne dostava :-)). Pohon
> automobilu vodikem je alternativou ke spalovani fosilnich paliv. Pokud by se
> podarilo vyresit bezdratovy prenos el. energie dostatecnych vykonu, mel
> byste jiste pravdu.

Tak nevim, vy jste ty predchozi prispevky necetl ? Reagoval jsem na to
zarizeni ktere rozklada vodu elektrikou primo v automobilu bez zasobniku.

Takze jakou alternativou muze byt to, ze si udelam v aute vyvijec kysliku
a vodiku pro spalovani v motoru a ten vyvijec budu napajet z elektricke
site automobilu ?