Eagle - kam kreslit propojky

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:27:25 CET 2004

On Fri, 8 Mar 2002, J. Rotta wrote:

> Propojka je taky soucastka, vytvorte ji v knihovne a pouzijte. Vodive
> propojeni zajistite spojem natazenym v nektere nepouzivane vodive vrstve.

To neni moc produktivni. Ja potrebuju propojku libovolnych delek a
zakrouceni, protoze mi nepripada vyhodne tahat spoje k propojce presne
delky. V podstate chci propojit libovolne dva body. A nebude pak eagle
takovou soucastku backportovat zpet do schematu ? Ve schematu bych
propojky mit nechtel.

Jde to resit vytvorenim via do nejake mezivrstvy i kdyz mne to zase
limituje tim ze via maji male pads takze nejsou vhodne pro zapajeni
dratku (neni vic typu via ? - nejaky typ s vetsim pad).

Kazdopadne bych uvital nejaky typ jakou vrstvu pro propojky volit,
respektive zda se pro propojky pouziva vrstva s nejakym charakteristickym
nazvem abych dodrzel konvenci.