odpor pre 230V

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:27:24 CET 2004

On Thu, 14 Mar 2002 Michal.Holes@vurup.sk wrote:

> cervena je viac sexi. fotografovat nepotrebujem, staci mi intimne osvetlenie
> obyvacky.
>
> este jedna otazka, staci ked tam dam 1kOhm odpor s vykonom 50W?
> 0.22x0.22x1000? myslim kvoli narazovemu zapalovaciemu prudu, aby ten odpor
> nezhorel...

V tom pripade bych sel cestou triakoveho stmivace zabudovaneho do krabicky
vypinace svetla. Prodavaji se hotove komercni vyrobky, vyslo i par navodu
v AR. Hlavne si uvedomte co budete delat s tim odporem na kterem se Vam
ztraci 50W. Do krabice ho zadelat nemuzete, to by se Vam roztekla. Mohl by
jste ho povesit na ten lustr, aby se dobre chladil :-)