ATX zdroj

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:27:24 CET 2004

On Thu, 21 Mar 2002, Karel Kulhavy wrote:

> Jiste ze to hodim na Vas. Vy jste mi to prodal tak zodpovidate za to, ze to
> bezchybne bude fungovat po dobu zaruky. A pokud to po dobu zaruky zpusobi
> nejake skody zavadou, ktera v tom byla, tak jste za ty skody jeste pravne
> zodpovedny. Jestli maji vsichni prodejci takovouto filosofii tak si asi priste

Vyrobce nikoliv prodejce. Prodejce jen nesmi prodavat veci ktere nemaji
ESC/homologaci , ale za pripadne dalsi skody ktere Vam vyrobek zpusobi
nenese odpovednost prodejce. Prodejce resi jen zarucni vymeny a reklamace
tykajici se prodaneho vyrobku.

> objednam velke toroidni trafo a zdroj si sletuju sam. Pak budu zavisly pouze na
> prirodnich zakonech (jsou 100% spolehlive) a na vlastni peclivosti (tu mohu
> ovlivnit) a nikoliv na spolehlivosti "cerne skrinky" od jine osoby - prodejce.

Kdyz se Vam prorazi stabilizator muze Vam na vystup proniknout velke
nestabilizovane napeti. Kdo Vam ruci za stabilizator ? Musel by jste si
vyrabet sam i tranzistory. Lepsi cesta je - pokud pro Vas urcita data
maji velkou cenu, zalohujte je.