starter x zesilovac

pf pfz
Středa Březen 17 14:27:23 CET 2004

On Fri, Mar 22, 2002 at 06:11:27PM +0100, pf wrote:
> Analogie ke starteru.
> TV antena "matrace" se zesilovacem nepravidelne vynechava. Treba po 2
> hodinach spravneho provozu se TV najednou jevi jako bez signalu. TV je
> dobry - po zasunuti nahradni anteny jde a koax je nepreruseny, protoze i p
ri
> vypadku signalu je na svorkach zesilovace napajeci napeti.
> Vypada to, jako by zesilovac prestal zesilovat. Rad privitam vase
> zkusenosti.

Nekde je prechoda
Karel 'Clock' Kulhavy

Take to muze byt C1 az Cx a R1 az Rx, ktere meni casove hodnotu, nebo ji upl
ne ztraceji, nebo se C1 az C15 casove zkratuji, casove vadny T1 az Tx a D1 a
z Dx. atp. Take pripada v uvahu mikroskopicka trhlinka na tistaku, ktera je
ovladana vnejsi teplotou. Ale neoblibenejsim prvnim pokusem je skutecne vsec
hny pajeci body proletovat, za predpokladu je na to ma postizeny prislusnou
techniku a zrucnost. Samozrejme, ze to zkusim.
dik
pf2002
---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.