Kde sehnat LXHL-PH01

Radek Masin xmasin
Středa Březen 17 14:27:09 CET 2004

	Zdravim,
obavam se, ze v Cechach je asi nesezenete, uz je shanim pres tyden
a bez uspechu, psal jsem primo na Luxeon a odpovedeli me, ze nejblizsi
distributor je v Polsku a kdyz jsem mu napsal, ze bych mel zajem o
kusove
mnozstvi tak se se mnou ani nebavil, podle GM je mozny odber minimalne
cele baleni coz je radove 500 kusu.

V soucasne dobe pripravuji moznost objednani pres znameho v USA, ktery
by
je na sebe objednal a poslal me je do Cech, pokud budete mit zajem, tak
se muzeme dohodnout a objednal bych jich vice, sam si budu objednavat
pro testy zatim 2 kusy. Budu je objednavat z www.future-active.com

Predpokladam, ze chcete Luxeon diody pouzit ve Vasem zarizeni Ronja.
Co si myslite o pouziti LXHL-NH94, je to v podstate LXHL-PH01, ale
s optikou.

Radek Masin
xmasin@iol.cz